Organisera och rensa bland mitt smink

12 Jan

… var inte så svårt som jag trodde. Jag frågade mig själv “kommer jag använda det här läppglanset som jag fick i present när jag fyllde tio igen?” och andra liknande frågor. Svaret var nej, jag känner inget större behov av ett genomskinligt läppglans med silverglitter i (möjligen om vi skulle ha någon lady gaga-fest, men det får blir ett problem då istället).

I slutänden blev det två genomskinliga take away-lådor fyllda med saker jag uppskattar att ha kvar och faktiskt använder samt en liten väska med mitt vardagssmink att ha i badrummet.

Nästa uppdrag blir att komplettera sminksamlingen med lite nya grejer, tror bestämt att jag behöver lite nya ögonskuggor, några läppstift/glans, en ny mascara…

Kommentera

