Skriv och följ en veckomatsedel tio gånger – 1.0/10

26 Feb

Igårkväll skrev jag ihop en veckomatsedel tillsammans med Thor (vi kommer ju äta maten tillsammans, så det är ju inte mer än rätt att han också får vara med och planera). Jag har valt att inte bestämma vilken dag jag ska äta vad, utan det får baseras på vad jag/vi är sugna på vid middagstid.

Veckomatsedel 25/2-4/3

  • Korv stroganoff
  • Ugnsbakad falukorv m. mos (mos i det här fallet är typ potatismos)
  • Revbensspjäll m. tillbehör
  • Wok
  • Pasta med skinksås
  • Rester / äta någon annanstans (vet att jag har aktiviteter inplanerade över middagstid två dagar i veckan, därför lagas det ingen mat då)
  • Rester / äta någon annanstans
Kommentera

