Organisera och rensa bland mina smycken

15 Mar

Nu har jag organiserat bland mina smycken! Det var rätt mycket, utspritt på flera ställen utan någon särskild anledning. Efter att ha samlat ihop och sorterat allt i “Sånt jag använder rätt ofta och tycker är fint”, “Fint och sentimentalt som jag hade när jag var liten men som är för litet nu”, “Alla mina knäppa tonårssmycken som är för roliga att ha slänga, samt fd pojkvänspresenter” och “Släng” så visade det sig att jag behöll typ allt, men jag har numera mycket bättre översikt på det jag faktiskt vill använda, och har dessa smycken i smyckesskrinet, istället för i diverse lådor. 

Lite av mina örhängen under sorteringen, kanske en tredjedel…

Kommentera

