Sy om/laga alla kläder som ligger och väntar på det – 2

20 Mar

Idag har jag lekt med björntråden, världens bästa tråd, och sytt fast ett axelband och tre knappar. Så nu är fyra av plaggen jag ska laga eller sy om fixade! Det var drygt hälften.

Samtidigt passade jag på att inventera vad det var för plagg som låg i kassen med saker att laga och kollade ifall jag behöver köpa något att laga med (behöver bland annat en dragkedja, så det ska jag på jakt efter någon dag).

Passade också på att snabbt gå igenom min garderob och kolla efter kläder jag vill ge bort, men i en stund av dålig självkänsla tror jag att den högen blev lite för stor, så den ska jag gå igenom en gång till vid ett senare tillfälle.

Kommentera

