Dokumentera en månad med ett foto per dag – 7-11/30

12 Apr

7/4 – Vi var på styrelsemöte med Stockholms ungdom. Roos tog porträttbilder på styrelsen. Jag gillar den här på Thor där halva hans skägg ser ut att ha vittrat bort.

8/4 – Jag var hemma med massa feber och låg i sängen och stickade nästan hela dagen.

9/4 – Jag kände mig lite friskare och bakade chokladmuffins. Det var svårt att avgöra när dom var klara och blev därför svampiga i botten. Men ytan var supergod!

10/4 – Jag gick en långpromenad med Thor till plantagen från Farsta och handlade frön och grejer, sen gick vi hem till hans föräldrar och åt middag, på vägen gick vi genom ett skogsområde där det myllrade av blåsippor! Så fina.

11/4 – Hittade spår av Russin i sängen. Tur att jag inte är allergisk.

Kommentera

