Skriva önskelistor till jul och födelsedagar i god tid – 1/5

12 Maj

Nu är ju “god tid” ett ganska luddigt begrepp, men jag skickade för ett tag sen ett mail till min mamma med min önskelista, och det är ju fortfarande 12 dagar kvar till min födelsedag. För att vara i min familj, som alltid köper det sista till julbordet på självaste julafton och som bokar biljetter till semestern dagen innan så är det synnerligen god tid!

Här är vad jag önskat mig i år:

  • Nystmaskin
  • Pyjamasbyxor
  • Mjukisbyxor
  • Garnskål
  • Förkläde
  • Muffinsplåt
  • Plastkrukor till tomaterna
  • Grönsaksjord
  • IKEA 365+ servis
  • Presentkort på Fredells + skjuts
  • Presentkort på IKEA + skjuts

Nu vet ni 😉

Kommentera

