Gör en receptbok med mina favoritrecept

12 Sep

Min receptbok! I den skriver jag in mina favoriträtter och bra såser och marinader jag testar, och bakverk som är framexperimenterade eller testade och mina favoriter. Helt enkelt en bok med massor av goda saker. Den är inte klar, och det hoppas jag på sätt och vis att den aldrig blir, för det skulle förmodligen betyda att jag inte längre tycker det är kul med mat, eller inte längre utvecklas i min matlagning. Och det vill jag ju inte.

Kommentera

