Gå till frisören två gånger 1/2

11 Nov

Fast helt sant är det inte, för jag klippte mig själv, och jag är ingen frisör. Men jag behövde klippas och kände inte för att boka tid och tjafs. Så jag klippte av ungefär två decimeter på längden och kortade av luggen med sisådär en 30-40 cm. Den hade växt ut rätt ordentligt. Har saknat mina fuskpolisonger och min lugg.
Så nu är mitt hår mycket mer behagligt, trasslar sig inte så mycket och försöker inte strypa mig i sömnen (true story). Vinst!

Fick Thor att ta kort på mig, blir aldrig nöjd, hah!

Kommentera

