Ha färre tesorter årsskiftet 11/12 än 10/11

6 Jan

När jag började hade jag 17 testorter att dricka upp. Nu ser det ut såhär på min tehylla:

Ser inte ut som 17, eller hur? Här är vad jag har kvar nu:

  • Lapsang formosa
  • Lapsang souchong
  • Äppelte
  • Chai (påste)
  • Red tea cape town
  • Gotländsk sommarblandning
  • English breakfast tea (påste)
  • Nåt grönt utan namn
  • Söderblandning

Och två påsar av någon hibiskusdryck, men det är inte en tesort bestämmer jag.

Nio sorter! Målet klarat med god marginal! Synd bara att det mesta som är kvar inte är så gott att dricka.

Kommentera

