Skriva matdagbok i en månad

15 Nov

Woh! Jag lyckades tillslut att faktiskt skriva ner vad jag åt varje dag i en månad, mycket tack vare Evernote i mobilen eftersom jag alltid har den med mig.

Nu är frågan bara vad jag ska göra med all den här informationen. Börjar med en Wordle.

Tydligen äter jag massor av smör… Eller så äter jag mest frukost, men det är ju viktigaste målet på dagen, så det är väl bra!

2 svar to “Skriva matdagbok i en månad”

  1. Nina 22 november, 2012 den 15:24 #

    Roligt 😀 Hur gjorde du? Har du skrivit in varje ingrediens i alla maträtter, eller är det lite blandat av hela rätter och enskilda pålägg i statsen?

    • Felicia 22 november, 2012 den 19:56 #

      Jag skrev oftast in varje ingrediens, men ibland orkade jag inte komma ihåg vad det var i, eller skriva allt, och då blev det hela rätter.
      Man kan ju konstatera att det är väldigt mycket mackor av olika slag… 😀

Kommentera

