Skriva önskelistor till jul och födelsedagar i god tid – 4/5

4 Dec

Här kommer min önskelista för i jul! 😀 Bestämmer att det är i god tid.

  • Stabilo 88 i färgerna 33 och 50, för att ljusgrönt och mörkröd är fint!
  • En palett med asmånga ögonskuggor, så att jag kan sminka mig superfint
  • Sällskap till IKEA
  • Grå överstrykningspenna/bred tuschpenna, för det känns seriöst
  • Salux, bästa duschgrejen!
  • Nexus 7, för att teknik är coolt
  • Klippning
  • Ny tandborste, för min börjar bli lite sliten faktiskt
  • Stereomonitorer, för att datorhögtalare är töntigt, och mina är trasiga 😦
  • Kameraprylar, typ ett linslock till mitt ena objektiv, en trådlös fjärrkontroll, en lightscoop blixtstudsare, ett helt skärmskydd och ett stativ
  • Hörlurar
  • En disktrasa i någon kul färg
  • Alla andra kul saker som jag glömt att jag vill ha!
Kommentera

